کاملن موافق عدد 7

نسبتا موافق عدد 6

کمی موافق عدد 5

نظر 50 – 50 عدد 4

کمی مخالف عدد 3

نسبتا مخالف عدد 2

کاملن مخالف عدد 1

 

 

1.برای رسیدن به او عجله دارم.

 

2.او را خیلی جذاب می دانم.

 

3.او نسبت به بیشتر مردم عیب های کمتری دارد.

 

4.برای او هر کاری لازم باشد انجام می دهم.

 

5.به نظرم او خیلی دلربا ست.

 

6.دوست دارم احساساتم را با او در میان بگذارم.

 

7.وقتی با هم کاری را انجام می دهیم ان کار برایم خیلی خوشایند است.

 

8.دوست دارم که او حتما مال من باشد.

 

9.اگر اتفاقی برای او بیفتد خیلی ناراحت می شوم.

 

10.خیلی وقت ها به او فکر می کنم.

 

11.خیلی مهم است که او به من علاقه داشته باشد.

 

12.وقتی با او هستم کاملا خوشحالم.

 

13.برایم دشوار است که برای مدتی از او دور باشم.

 

14.خیلی به او علاقه دارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
دخترک چهارشنبه 19 تیر 1387 ساعت 21:43

مرجع ضمیر او خیلی مهم است لطفا یه اشاره ی ضمنی هم بفرمائید که من ِ کم متوجه٬ متوجه شم این نمره ها رو به کی دادی. (غیر مستقیم باشه هم می فهمما فقط یه چیزی باشه که یعنی کس دیگه نبوده منظورت .خب؟)

[ بدون نام ] چهارشنبه 19 تیر 1387 ساعت 21:43

دانیال پنج‌شنبه 20 تیر 1387 ساعت 00:20

او یعنی دختر... دختر هم که معلومه کیه...



7

7

7

7

777
این یعنی خیلی هفت...

6 این عدد بر می گرده به خصوصیت شخصی ام ولی به همین شش هم رسیدن برای من خیلیه...

7

7777 این هم که پرسیدن نداره... بدیهیه...

7

5 خوب فعلن کارا یه جوریه که آدم نمی رسه به خودش فکر کنه... ولی فکر کردن به یه نفر ناخوداگاهه... این 5 هم به این خاطره...

4 مهمه ولی به جای خودش...

7

7 به کسی نگویی..

7 این دیگه از اون سوالهاست... آخه اگه علاقه نباشه کسی میشینه 13 تا سوال قبلی رو جواب بده که برسه به این چهاردهمی...



ما عددمون خیلی هفت تر از این هفت هاست ولی خوب فعلن این روزها در بر پاشنه ارقام ما نمی چرخد... پس هیچکس نداند بهتر است...




برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد